niedziela, 26 października 2014

Czerwona ceramiczna, energetyczna patera - talerz :)

Mam wielką fazę  na czerwień, bo ciepło, energetycznie, pikantnie, radośnie, kolorowo, sercowo.....
jeszcze jakieś skojarzenia  ??? poproszę bardzo -będę dopisywać by stworzyć słownik opisujący czerwień.
Zaczęło się  od kafli ceramicznych dla Ani - i od momentu jak mi wyszły z pieca, takie piękne i gładkie, i pięknie się wypaliły - a ja  już wiedziałam, że znalazłam sposób na czerwone efektowne szkliwo, by właśnie tak równo i pięknie się pokrywało.

Tu patera ceramiczna  - dwukrotnie wypalona z trzema nóżkami - kulkami, średnica 25 cm, wysokość 4,5cm.





1 komentarz:

Anonimowy pisze...

a ja tak nieśmiało zapytam o ten patent na czerwone szkliwo - mi albo się przepala albo zostawia placki (wygląda jakby się kurczyło). Przyznaję sił i pomysłów już mi brak - co zrobić aby było takie piękne jak Pani?;-) Będę wdzięczna za nawet malutką podpowiedź..:-)