wtorek, 27 października 2015

Szkatułka - pudełko turkusowo - morskie

Lubię świat domu poukładnay, pochowany, posegregowany, czyli jednym słowem uporządkowany. Wydaje mi się wtedy, że też mam tak w życiu ..;) i sama jestem bardziej niż mniej...
A w naszej zabieganej przestrzeni mamy mnóstwo rzeczy, szpargałów, biżuterii oraz tych nienazawanych zawsze potrzebnych drobiazgów, które pojawiają się i znikają - wtedy kiedy ich najbardziej potrzeba. Stąd też pomysł na pudełka na różności.
Pierwsze z nich, oczywiście turkusowowo - morskie - z moich szkliw , równiez z motywem rombów czarno-białych i uchwytem w formie porostów rafowych, które wypełniłam szkłem.

Pudełko wielkości 10 x 10 cm, wysokość 7 cm. Szklwione od wewnątrz białym szkliwem, od spodu podkljone podkładkami filcowymi.




Brak komentarzy: