piątek, 11 kwietnia 2014

Doniczka - DUŻA ! Różowa

Dawno nie  pisałam, zima upłynęła pod znakiem poszukiwań nowego miejsca na  pracownię, by było równie  miło, przyjemnie  i ciepło jak na  uroczym Wojnowie :)
Poszukiwania prawie ukończone, miejsce niby jest - trwają  formalności ... bo nie  ma  siły, bo Tauron ma  dłuuugi czas na  odpowiedź itp . Summa sumarum - pewnie  w maju już tak się zadomowię.
Mam nadzieję ...

A teraz wrzucam kilka wypieków z ostaniego pieca, które wyjełam w styczniu.

Tu doniczka a właściwie donica : bo duża wysokość 30 cm, średnica 27 cm.
Zrobiona na  zamówienie Iwony z Anglii, pod wybrane szkliwo.
Pojechała już i dotarła w całości - ku mojej radości - bo ogromny stres mnie  ogarnął gdy miałam ją  już spakowana  w styropian, folie bąbelkową i mnóstwo wypełniaczy : CZY ABY W CAŁOŚCI dojedzie ?

I pierwsze koty za poty - system kuriera wypróbowany - mogę  wysyłać kolejne prace w świat !






Brak komentarzy: